Voor 12:00 besteld is morgen in huis Betaal in 3 delen met Klarna! Uit eigen voorraad Bezoek onze showroom

Dé grootste kappersgroothandel in Nederland!

Garantie

Bij 360Salons staan we voor kwaliteit. Daarom bieden wij garantie op al onze salonmeubels en -producten. Hieronder lees je precies wat je van ons mag verwachten, en wat wij van jou verwachten bij garantieclaims.


Garantievoorwaarden

  • Op al onze producten geldt 1 jaar fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld op de productpagina.

  • De garantieperiode gaat in op de datum van levering.

  • De garantie geldt voor constructie- en/of materiaalfouten die tijdens normaal gebruik optreden.

  • De garantie geldt voor zowel particuliere (B2C) als zakelijke klanten (B2B), tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.


Wat valt niet onder garantie?

De volgende zaken vallen buiten de garantie:

  • Schade door verkeerd of onoordeelkundig gebruik

  • Normale slijtage of verkleuring

  • Waterschade, brandschade, val- of stootschade

  • Oneigenlijk onderhoud of gebruik van agressieve reinigingsmiddelen

  • Veranderingen of reparaties door derden zonder onze toestemming

  • Schade ontstaan tijdens transport buiten onze verantwoordelijkheid


Wat doen wij bij een defect?

Indien een product defect is binnen de garantieperiode en de schade valt onder de garantie:

  1. Vervangen wij het onderdeel of product kosteloos, of

  2. Sturen wij een monteur (uitsluitend in Nederland en België), of

  3. Bieden wij een passende oplossing (bijv. korting, reparatie of retour)

Wij bepalen in overleg wat de meest geschikte oplossing is, afhankelijk van het product en de situatie.


Garantie claimen? Zo werkt het:

Stuur een e-mail naar info@360salons.nl met daarin:

  • Je bestelnummer of factuur

  • Omschrijving van het probleem

  • Foto’s en/of video van het defect

  • Vermelding van het serienummer (indien van toepassing)

Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op om de garantieaanvraag te beoordelen.


Belangrijke opmerkingen:

  • Voor een snelle afhandeling: bewaar altijd je factuur of bestelbevestiging.

  • Als blijkt dat de schade niet onder de garantie valt, kunnen wij reparatie of vervanging tegen betaling aanbieden.

  • Als retour nodig is, zorgen wij voor de retourinstructies. In sommige gevallen vragen wij de klant het product tijdelijk te verpakken of vast klaar te zetten.


Heb je vragen over de garantie of twijfel je of iets gedekt is? Neem gerust contact met ons op via info@360salons.nl – we helpen je graag.


360Salons – Service zoals het hoort.

Wij zijn er om te helpen!

Telefonisch advies?

Wij staan ma-vr van 09:00 tot 17:00 klaar om al jouw vragen te beantwoorden.

Liever mailen?

Je kunt ons altijd een berichtje sturen, wij reageren meestal binnen 1 werkdag.

Voor 12:00 besteld is morgen in huis Betaal in 3 delen met Klarna! Uit eigen voorraad Bezoek onze showroom
WhatsApp
Avatar

Burak van 360Salons

online
360Salons

De kappersgroothandel van Nederland. Bij ons vind je altijd de beste kwaliteit en prijs.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze laatste acties en kortingen!

heeft alles en meer voor jouw salon — Website mede mogelijk gemaakt door SiteCafé

Winkelwagen

Close
  • Shop
  • Showroom
  • Contact
  • Mijn 360Salon