Retourbeleid
Bij 360Salons doen we ons best om je bestelling perfect af te leveren. Toch niet tevreden of is er iets mis met je product? Op deze pagina lees je alles over retourneren, herroepingsrecht en eventuele uitzonderingen.
14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht – alleen B2C)
Ben je consument (particulier)? Dan heb je volgens de wet het recht je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nog eens 14 dagen om het product terug te sturen.
Voorwaarden:
Alleen van toepassing op standaardproducten
Maatwerkartikelen (producten op kleur, afmeting of klantwens samengesteld) zijn uitgesloten van retour
Het product moet onbeschadigd, ongebruikt en – indien redelijkerwijs mogelijk – in originele verpakking retour
Retourproces
Stuur een e-mail naar info@360salons.nl met je bestelnummer, reden van retour en foto’s van het product.
Wij sturen je de retourinstructies.
Stuur het artikel terug binnen 14 dagen na je melding.
Retouradres (tenzij anders afgesproken):
360Salons / Warehousing 4u B.V.
Zadelmakerstraat 10 E
5405BR Uden – Nederland
Terugbetaling
Na ontvangst van de retour en controle van de staat van het product, storten wij het aankoopbedrag (inclusief eventuele standaard verzendkosten) binnen 14 dagen terug op je rekening. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij het product retour hebben ontvangen of totdat jij bewijs hebt geleverd van terugzending.
Let op:
Retourkosten zijn voor eigen rekening
In sommige gevallen rekenen wij een heropslagvergoeding (bijvoorbeeld voor volumineuze goederen), maar dit gebeurt alleen na overleg
Bij beschadiging kunnen waardeverminderingen in rekening worden gebracht
Retour bij zakelijke klanten (B2B)
Voor zakelijke klanten gelden afwijkende voorwaarden. Retour is alleen mogelijk:
Na schriftelijke goedkeuring door onze klantenservice
Binnen 7 dagen na levering
Indien het product ongebruikt en in originele staat verkeert
Retourkosten én eventuele heropslagkosten zijn in dat geval altijd voor rekening van de klant.
Uitzonderingen (geen retour mogelijk bij):
Op maat gemaakte producten of producten met klantspecifieke opties
Producten die gebruikssporen vertonen
Incomplete, beschadigde of onzorgvuldig verpakte retouren
Producten buiten de genoemde retourtermijnen
Heb je vragen over retourzendingen? Neem gerust contact met ons op via info@360salons.nl. We helpen je graag verder.
360Salons – Zekerheid tot in je salon.